niedziela, 24 stycznia 2016

Blogi o tematyce Azjatyckiej


Też tak nieraz macie, że chcielibyście coś poczytać ale nie macie pojęcia gdzie? Oto lista blogów, które czytam i chcę wam polecić. Muszę wam powiedzieć, że tematyka Azjatycka w Polsce staje się coraz bardziej popularna, tak więc blogów na ten temat trochę jest. Oto te, które czytam ja sama.
* Kilkajcie w nazwy blogów, a w nowej karcie otworzy się właśnie owy blog*

1. Almost Paradise

Blog prowadzą dwie osobistości, czyli Karol Keczup oraz Katarzyna. Obie urzędują aktualnie w Chinach. Na ich blogu można znaleźć naprawdę przeróżne notki. Od wpisów o byciu nauczycielem, przez zabawy ze słońmi, aż po lolitki. Do tego dziewczyny mają bardzo charakterystyczny styl pisania, przez co chce się coraz więcej ich notek.

2.Azjatycki Cukier

Myślę, że jest to wyjątkowo znany i rozpoznawalny blog oraz kanał na YT. Jeśli ktoś nie wie to prowadzi go Polka mieszkająca w Singapurze. Zdradza nam sekrety dbania o urodę w Azjatyckim stylu, pokazuje nam różnego rodzaju ciekawostki, a przed wszystkim radzi jak walczyć z procesami starzenia się. Był to pierwszy blog o Azji na jaki trafiłam i jest on bardzo bliski memu sercu. Jeśli ktoś jeszcze nie zna Cukra to zdecydowanie musi poznać.

3.By Lea- Moon Skillx

Blog o azjatyckich stylach, makijażu i cosplayu. Znajdziecie tam różne makijażowe porady, ale także wywiady z polskimi cosplayerami. Wpisem, który zdecydowanie podbił moje serce jest mini przewodnik po stylach azjatyckich. Oprócz po krótce opisania stylu, macie odnośniki do blogów dzie styl został konkretnie opisany. Po za tym Lea jest bardzo miłą osóbką <3

4.Cute World

Co prawda można znaleźć tam dopiero dwa wpisy, ale bardzo kibicuję autorce. Oby miała dużo weny przy pisaniu postów!

5.Głową w Japonii

O ile się nie mylę, to ja i Meysh jesteśmy w tym samym wieku. No ale nie o tym... Jak sama nazwa mówi blog przed wszystkim jest o Japonii, jest tam sporo ciekawych notek o samym kraju jak i o poznawaniu ludzi z Azji. Do tego możecie znaleźć różne recenzje azjatyckich kosmetyków. Autorka również jest bardzo miłą osóbką.

6.How to be Fuko

Blog o różnorodnej tematyce, która jednak wokół Azji pozostaje. Znajdziecie tutaj sporo urodowo-modowych wpisów, ale także wiele ciekawostek związanych z Azją. Fuko prowadzi bloga już od 2013 roku, tak więc sporo przez ten czas napisała. Również kpopowe tematy co jakiś czas witają na blogu, Fuko jest A.R.M.Y., więc jeśli interesuje cię kpop to znajdziesz coś dla siebie.

7.Pastel Pig

UWAGA! Duża ilość zdjęć przesłodkiej autorki. Znajdziecie tutaj sporo recenzji soczewek, kosmetyków i sklepów. Sporo różnych stylizacji i masa bardzo ładnych zdjęć.

8. Skośnooki Blog

Kpopowe mistrzostwo! Każdy pretekst jest dobry, by popisać o skośnookich przystojniakach, prawda? Cała kwintesencja kpopu, ale nie tylko. Są też notki kulturowe czy też o fenomenach społecznych. Wpisy są porządne i wyczerpujące temat do końca, tak więc polecam.
 

9.Sunori

Bardzo profesjonalny blog o Azji wschodniej. Oprócz wspaniałej szaty graficznej są tam wpisy, z których tematyką nie spotyka się nigdzie indziej. Główne cztery kraje, o których mowa na blogu to Chiny, Japonia, Korea (obie) oraz Wietnam. Moje wielkie źródło wiedzy i inspiracji. Znajdzie się tam naprawdę wszystko, od wpisów z zdjęciami Wietnamu aż po tematy kierowcy w Korei Północnej. A całego bloga prowadzi 20 letni Tomek. Gratulacje i brawa dla niego!
 

10.My Asia Life- What's up with Kim and Min?

Blog o tematyce urodowej, modowej, muzycznej i językowej. Dużo przydatnych i ciekawych notek na przeróżne tematy, wszystko jednak toczy się wokół Azji, której zdecydowanie tam nie brakuje.

11.Wyznania Azjatoholiczki

Wpierw był fanpage później blog. Jest to duża skarbnica wiedzy na temat Azji. Mnóstwo ciekawostek na różne tematy. Ostatni wpis dotyczy pisma chińskiego oraz Pisma Kobiet. Oprócz mnóstwa ilości ciekawostek, na facebooku przewijają się wiadomości z Japonii, dzięki czemu można dowiedzieć się również o aktualnej sytuacji w tym kraju.  Bardzo ładna szata graficzna bloga. Również bardzo profesjonalny.
 

12.Cute world by Iris

Mój modowy faworyt. Dużo przydatnych informacji o modzie azjatyckiej, właśnie rozpoczęła się seria notek o Lolitach. Znajdziecie tam wpisy o azjatyckich stylach, recenzje kosmetyków oraz  różne japońskie ciekawostki. Autorka jest przemiłą i przeuroczą osóbką <3
 
 
A wy jakie blogi czytacie? Polecicie coś jeszcze?

11 komentarzy:

  1. Jaki blog jeszcze czytam?

    Twój! Hahaha xd

    Nie jestem obeznana w blogach, więc przydatny post ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jeszcze http://nekoworlds.blogspot.com/ ~~ >w<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale generalnie, bardzo ciekawy wpis~!! ;w;
      my-kawaii-dreams.blogspot.com

      Usuń
  3. O matko, Króliczku T^T Wzruszyłaś mnie tym postem. Naprawdę jestem Twoim faworytem? O matko, ojeju. Chlip, chlip... T^T Wzruszyłam się! Dziękuję! <3
    Resztę blogów też czytam, chociaż znalazłam parę nowości, więc notka przydatna! Almost Paradise to moje lolicie boginie, są genialne :3
    Ok, już opanowałam wzruszenie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja bardzo dziękuję :D Twoje komentarze zawsze mnie motywują, zwłaszcza te z początku gdy miałam mniej czytelników <3

      Usuń
  4. Jej dziękuję za umieszczenie mnie na liście :3. Świetny post, muszę zajrzeć na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post :) Większość blogów znam, ale niektóre to dla mnie całkowite fresh meat i zaraz znajdą się na mojej liście czytelniczej ♥

    http://rena-uchiha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.
      Zapraszam na nową grupę o Azjatyckich Blogach, gdzie można się reklamować, informować o nowych postach, zadawać pytania, radzić innym i prosić o rady dotyczące blogowania :) https://web.facebook.com/groups/1740553596164412/?fref=ts
      Możesz zaprosić znajomych, jeżeli chcesz, będzie mi bardzo miło! :)

      Usuń
  6. ojoj ale mi się miło zrobiło <3


    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie założyłam blog o tematyce Koreańskiej:) recenzje kosmetyków, nauka języka, festiwale itp:) Wszystkich cieplutko zapraszam do swojego małego świata http://mybeautykorea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń