piątek, 1 stycznia 2016

Króliki #2


Witajcie po raz pierwszy w 2016 ^^  Mam nadzieję, że dobrze spędziliście Sylwestra. Jeśli chodzi o mnie to spędziłam go z Dwójką, cóż za szalona noc. Co prawda nie jest niedziela, ale postanowiłam, że ''Króliki'' będą nie tylko w niedzielę lecz po prostu wtedy kiedy mam o czym pisać. Myślę, że to będzie lepsze niż wymuszany wpis. Tak więc przejdę do tematu. Wpierw powiem troszkę o przerwie świątecznej, a później trochę o 2015. Będzie troszkę zdjęć z zeszłego roku ^^
 
Trochę słabe zdjęcie z Sylwestra
 
Święta w dużej mierze spędziłam po za domem. Na wigilię przyjechało pół rodziny i wspólna kolacja odbyła się u nas. Zaraz jednak po tym pojechałam do babci, bo chciałam iść na pasterkę. Babcia mieszka 20 metrów od kościoła, więc było to bardziej kuszące niż kilometr wracania po ciemku do domu. Następnego dnia u tej samej babci był obiad. Po obiedzie wróciłam do siebie, ale w drugi dzień świąt znów pół dnia spędziłam po za domem. Tym razem na obiedzie u wujka. Powiem, że święta minęły mi bardzo szybko i spokojnie. Było rodzinnie i śmiesznie.
 
Przejdę teraz do wspomnień z zeszłego roku. Postarałam się o chronologię zdjęć.
Styczeń, jak widać zupełnie inaczej wyglądałam ;_;
 
Ferie spędzone u cioci, 50 metrów od domu
Luty i sesja w szkolnej toalecie
Konkurs Recytatorski
Marzec
 
Ja i kwiatek z Dnia Kobiet. Lubię to zdjęcie
Kwiecień
23 kwietnia, narodziny siostrzyczki <3
Maj, ścięłam włosy
 
 
Czerwiec
 
 


Próba z Natural Kei


Już po zakończeniu roku szkolnego

Lipiec i wakacyjne ćwiczenie
Basenowo
 
Zostałam Mahidevran
 
Moja pierwsza recenzja podkładu
Chrzciny siostry
Wakacje nad morzem
Wakacje #2
Wakacje #3 chwilę po wyjściu zaczęło strasznie padać
Polskie wydmy, prawie jak tapeta z Windowsa
Przepyszne gofry
Pierwszy w życiu koncert. Jaki? Disco Polo
Latający wrześniowy królik
Październik


Próba z Gyaru
Grudzień
Ciut przydługa grzywka
Świąteczne paznokcie
Sylwester
 
Tak więc mniej więcej wyglądał mój cały rok. Jakby spojrzeć na pierwsze i ostatnie zdjęcie to widać wyraźną różnicę. W dodatku z tej zmiany jestem bardzo zadowolona. Teraz chcę jeszcze przekazać cztery rady od mnie na przyszły rok.
 
 
1. WODA NIEGAZOWANA JEST FAJNA
 
W szkole piję tylko taką, w ogóle nie pijam gazowanej. Wcześniej nie bardzo przepadałam za wodą, piłam tylko soki, pepsi. Przeczytałam jednak kilka artykułów na temat tego co daje nam picie wody i zaczęłam. Od tego czasu zawsze w szkolnej torebce mam butelkę wody niegazowanej. Co może dać nam picie zwykłej wody? Między innymi woda doda nam energii, ożywi skórę oraz pomaga w trawieniu. Tak więc, pijcie wodę!
 
2. TIPSY NIE SA FAJNE
 
Na cztery dni przed wigilią złamałam paznokcie. Nie jednego a trzy. Tyle zapuszczania, a chwila i po wszystkim. Skróciłam wszystkie paznokcie i sama założyłam tipsy, które mogliście podziwiać wyżej. To co sobie tym zrobiłam wcale mi się jednak nie spodobało. Klej strasznie źle podziałał mi na paznokcie i zniszczył płytkę. Zbyt mocno spiłowałam płytkę i jest teraz w połowie bardzo słaba. Jeśli ktoś jednak chce mieć tipsy nie róbcie tego sami! Nie popełniajcie tego błędu co ja, zrobicie sobie samą krzywdę. Ja wiem jedno: tipsom mówię jedno wielkie nie.
 
3. ALOES JEST FAJNY
 
Posiadam najzwyklejszy krem z aloesu i jestem bardzo z niego zadowolona. Aloes nawilża i odżywia naszą skórę. Ujędrnia naszą twarz, szybko się wchłania i szybko działa. Działa przeciw starzeniu się skóry. Czego można chcieć więcej? Jeśli ktoś nie chce czekać miesiącami na działanie kremów, to krem aloesowy jest dla niego.
 
4. ZMYWANIE MAKIJAŻU JEST FAJNE
 
Niedokładnie zmyty makijaż będzie zapychał naszą twarz i w efekcie końcowym bardzo postarzy naszą skórę. Na naszej skórze będą pojawiać się pryszcze, a tego chyba nie chcemy. Nauczyłam się, że dokładne zmywanie makijażu faktycznie poprawia wygląd naszej skóry.
 
 
Życzę wam udanego roku 2016. Niech wszystkie wasze marzenia się spełnią!
Macie jakieś postanowienia noworoczne? Moim jedynym jest rozwój bloga, w czym wy bardzo mi pomagacie. Dziękuję <3
 
Chcę tylko jeszcze powiedzieć, że w zeszłym roku mój blog przy 30 wpisach został wyświetlony 3191 razy. Dziękuję ^^
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz