niedziela, 20 listopada 2016

Linki do kawy #1



Czasem mam tak, że strasznie mi się nudzi i szukam różnych tekstów do czytania. Postanowiłam więc stworzyć serię, w której będę dawała wam linki do wpisów, które mi się spodobały chcę podać je dalej. Od razu pragnę podkreślić, że ta seria nie jest sponsorowana, gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości co do tego. Chciałabym aby ukazywała się regularnie, co dwa tygodnie. Nie przedłużam i zapraszam, może i wam coś się spodoba c: 
Bullet Journal- pomysły na kolekcje - Za planowanie swojego czasu zabieram się od dawna. Strasznie spodobała mi się metoda z Bullet Journal i od grudnia ruszam z własnym zeszytem.


5 Powodów, za które lubię tradycyjne lakiery- Jestem zwolenniczką tradycyjnego malowania paznokci, więc wrzucam wam ten wpis by pokazać, że są równie dobre co hybrydy czy żele

Ty tu rządzisz! Mów i nie trać głosu- Zdarzały mi się występy publiczne, teraz będąc w liceum czekają mnie różne referaty czy prezentacje. Dość przydatne informacje, żałuję, że nie trafiłam na to przed tym jak prowadziłam godzinę wychowawczą

Jak przywrócić motywację do pracy i zmusić się do działania? 11 kroków!- Każdy czasem traci motywację, tutaj naprawdę przydatne triki jak ją przywrócić. Nr.4 to mój ulubieniec 

Od kiedy jesteśmy na ty?- tutaj zaś trochę o relacjach międzyludzkich

Niech Bóg błogosławi Ameryce-ciekawie napisany z lekką ironią i prześmiewczo wpis o obecnej sytuacji politycznej w USA

Czy typowa kobieta może być typową podróżniczką?-Fajne podejście do tego jak odbierać nas mogą inni ludzie na podstawie wyglądu i o tym jak pozory mylą

Nobody’s perfect czyli dziwne przypadki nauczyciela angielskiego w podróży- Trochę o użyciu angielskiego w podróży i nieporozumieniach 

Jak nie tłumaczyć nazw polskich miast- krótki, ale zabawny akcent. Na mapce jest też ''moja'' Jelenia Góra, jak została przetłumaczona? Moje faworyty to Opole i Częstochowa 

Dokumentowanie wspomnień- Jak zrobić gruniownik?- Super pomysł na udokumentowanie mojego miesiąca jakim jest właśnie grudzień. Bardzo możliwe, że to wykorzystam

___________________________________
Na ten wpis to już tyle. Może kogoś z was zainspiruję, może umilę popołudniową kawę lub czas spędzony w komunikacji miejskiej. Miłego dnia :) 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na serię, też czasem mam ochotę poczytać wartościowe artykuły, dzięki Tobie mam podane wszystko na tacy! :)
    Również wolę malować paznokcie zwykłymi lakierami do paznokci, jakoś nie mogę się przekonać do hybryd. Trochę motywacji też zawsze się przyda :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis przypadł do gustu :) Ja lubię czytać naprawdę różnorodną tematykę, więc chyba każdy coś dla siebie znajdzie w tych wpisach.
      Mi hybrydy się nie sprawdzają. Robiłam kilka podejść ale lakier ani trochę mi się nie trzyma, po dwóch/trzech dniach odpada. Możliwe, że coś źle robię, ale chyba to nie dla mnie.
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń