niedziela, 6 listopada 2016

Trendy ostatnich tygodni, które mi się podobają


Często bywało tak, że rzeczy, które aktualnie są na topie kompletnie nie przypadały mi do gustu. Tak było z kurtkami w stylu moro, które kompletnie nie są w moim stylu, tak teraz jest z tymi transparentnymi botkami z przezroczystymi obcasami *fujka*. Ostatnio jednak jest sporo rzeczy, które jak najbardziej mi się podobają i chcę się tym z wami podzielić. Może nie tyle są to trendy, co rzeczy, które bardzo często przewijają mi się na WeHeartIt. Podrzucam wam mojego jeśli chcecie więcej zdjęć ---> *KLIK*KLIK*KLIK*




Złote szpilki

Podbiły moje serce już w czerwcu i wtedy też postanowiłam takie zakupić. O ile szpilki uwielbiam same w sobie, to w połączeniu z złotem i efektem lustra są jeszcze lepsze. Wraz z innymi złotymi elementami robią za świetne uzupełnienie stylizacji. 



Wiązany dekolt 

Z początku byłam sceptycznie do tego nastawiona, teraz jednak uwielbiam ten trend. Chociaż ja posiadam tylko jedną bluzkę z takim sznurowaniem, to po prostu się zakochałam w tym. Takie sznurowanie fajnie urozmaica stylizację i dodaje takiej kobiecości. Bardzo pewnie czuję się w takiej bluzce, chociaż nie każdy może odczuwać to tak samo.



Satynowe i błyszczące cienie

Kiedyś nie wyobrażałam sobie tego, że można używać cieni i kto to w ogóle robił. Teraz jestem ich wielką miłośniczką, a najbardziej lubię właśnie te, które nadają naszej powiece błysku. W szczególności umiłowałam sobie różne złota i to ich używam najchętniej. Staram się by w paletkach, które kupuję był właśnie chociaż jeden cień i takim odcieniu i wykończeniu. 

______________

To tylko garsteczka tego co ostatnio często pojawia się w internecie, ale chciałam pokazać trendy, które podobają mi się ale jednocześnie wplotłam je do mojego życia. Wam również się podobają czy może macie jakieś odmienne zdanie co do nich?

7 komentarzy:

  1. Nie martw się mam podobnie. Jednak są takie ubrania czy dodatki, które nigdy mi się nie spodobają. Bardzo ładna jest ta klasyczna sukienka.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie lubię kurtek moro. Ostatnio większość gimnazjalistek w takich chodziła, wyglądały jak z jednej fabryki.
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania z wiązanymi dekoltami :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście uwielbiam tą aplikacje, czasem potrafię przeglądać ją godzinami w poszukiwaniu inspiracji. Mi również kurtki moro nie przypadły do gustu. Chociaż szczerze mówiąc większość ,,trendów'' mnie jakoś odsuwa. Jednak bluzki ze sznurowanymi dekoltami są wspaniałe i od dawna poluję aby taką dorwać <3
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo podobają się bluzki z wiązaniami. Lubie twojego bloga i czekam na następne posty :)
    Obserwuję ♥ Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie
    Mój blog- KLIK! Odwiedzam każdy blog zostawiony u mnie w komentarzu ;D
    Liczę że może też zaobserwujesz

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, też uważam, że wiązany dekolt wygląda świetnie :D A te szpili cudo *.*
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń