niedziela, 4 grudnia 2016

Linki do kawy #2


Zgodnie z tym co powiedziałam, mija dwa tygodnie, a ja dodaję znów wpis z linkami do wpisów o przeróżnej tematyce. Obiecuję, że każdy znajdzie coś co go zainteresuje. Weźcie swoją kawę i zapraszam do czytania :)

Dlaczego Black Friday nie jest dla mnie?-Inne podejście do Czarnego Piątku i ''wielkich'' zniżek, moje zdanie na ten temat jest bardzo podobne

Język obcy w dwa tygodnie?-Fajny wpis o tym dlaczego poddajemy się podczas nauki języków, kilka porad na temat nauki oraz o korzyściach jakie płyną z znajomości innych języków

A jeździła kobieta i to tylko do kościoła- Lekki wpis o tym co przydarzyło się autorce podczas jazdy samochodem, coś z kategorii ''życie codzienne''. Niby proste, ale styl w jakim jest napisany tekst ujmuje

Bo to zła matka była...-O ocenianiu innych gdy sprawa nas nie dotyczy

Nowości TheBalm: Paleta Appetit i róż Balm Beach- Recenzja nowości od TheBalm, ja sama jestem zakochana w ich produktach i odkładam pieniążki na zakup, któregoś z kosmetyków tej firmy.

Zrób to na zapas- Krótko o tym czy da się coś zrobić na zapas + stylizacja, która pokazuje, że w ciąży można wyglądać świetnie

5 błędów językowych, które sprawiają, że mam ochotę zabić- Polski język, ciężki język. Punkt nr.5 przydatny, nawet nie wiedziałam, że popełniam błąd

Czy koty boją się ogórków? - Każdy na pewno chociaż raz widział filmik, na którym kot przerażony podskakuje bo ktoś mu coś podłożył. Tutaj wytłumaczenie tego zjawiska oraz o głupocie właścicieli, którzy podejmują takie ''zabawy'' z swoimi kotami.

Jakie role pełnisz w życiu?- Bardzo fajne ćwiczenie, które pomaga w określeniu siebie i tym co daje nam radość

Cytaty książkowe ociekające humorem- Cytat nr.1 spodobał mi się najbardziej. Może i ja zacznę zapisywać fragmenty tego co czytam.

Dlaczego kobiety noszą pierścionek na palach stopy?- Ciekawostka kulturowa z Indii

____________________________________________---
Na dzisiaj tyle. Po kolejną dawkę zapraszam za dwa tygodnie ;)


2 komentarze:

  1. Ostatni post linków do kawy bardzo przypadł mi do kawy i czytanie tych postów bardzo umiliło mi czas :) Dlatego też nie mogłam doczekać się kolejnego postu. Tym razem muszę przyznać, że wszystkie propozycje mnie zauroczyły. Koniecznie muszę przeczytać o określeniu siebie, niedawno bardzo się pogubiłam i taki post będzie dla mnie dużą pomocą :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń