poniedziałek, 20 lutego 2017

Osoba, która jest moją inspiracją a nikt się by tego nie spodziewał


Dawno mnie tutaj nie było... Moja prawie trzymiesięczna przerwa była spowodowana problemami osobistymi, nie wiem czy warto poruszać tutaj ten problem. Głównie były one zdrowotne, ale doszła do tego szkoła.. Może w kolejnych królikach powyjaśniam trochę rzeczy, teraz chciałabym przejść do tego kto jest moją inspiracją.


zdjęcie jest z  facebooka Niny  *klik*

Myślę, że większość z was rozpoznała już panią ze zdjęcia. Jeśli nie to już zdradzam tajemnicę. Osobą, która jest dla mnie wielkim źródłem inspiracji jest Nina Kukawska czyli Rafalala. 

Każdy kto kiedykolwiek o niej słyszał na pewno ma bezpośrednie skojarzenia z słowami: transwestyta i kontrowersja. Owszem, Rafalala to bardzo kontrowersyjna postać. Wystarczy jednak trochę zagłębić się w jej osobę aby zobaczyć jak bliska może być zwykłemu szaremu człowiekowi. Mimo obwódki skandali wokół niej, Nina jest bardzo pozytywną kobietą. Na swoim snapchacie zaraża pozytywną energią, dzieli się swoim życiem codziennym oraz często po prostu opowiada historie. 

Stanowcza, pełna siły, źródło mojej inspiracji. Nie ufajcie portalom plotkarskich, które tylko napędzają skandale. Jeśli chcemy kogoś poznać najlepiej robić to bezpośrednio, nie przez inne źródła, które jak często mylnie nas o czymś powiadamiają. 

Jeden z wierszy udostępnionych przez Rafalalę

Dlaczego mnie inspiruje? Bo jest silną kobietą. Która z kobiet nie chciałaby mieć silnej osobowości? Jej pogadanki na snapchacie bardzo często do mnie trafiają. Jakiś czas temu mówiła o toksycznych znajomościach, o tym, że powinniśmy się odcinać od osób, które podcinają nam nasze skrzydła. Czyż nie ma racji? 

Oprócz ''porad'' życiowych często dzieli się również kulturą. Wrzuca obrazy, rzeźby, praktycznie codziennie dzieli się muzyką, nierzadko również poleca filmy. Właśnie dzięki jej poleceniu obejrzałam film ''Małe Dzieci'', który wylądował na listę moich ulubionych. 


Wiersz jej autorstwa

Dziękuję bardzo za uwagę i liczę na to, że chociaż troszkę zaciekawiłam was jedną z osób, które mnie inspirują. Napiszcie kto jest waszą inspiracją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz